Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Reklamacje i zwroty
Regulamin reklamacji dla klienta indywidualnego
 

 

Indywidualni Klienci
Regulamin reklamacji produktów zakupionych w siedzibie producenta LILI FARM oraz na stronie sklepu www.lili-farm.pl :

 

1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są towarami świeżymi        i w 100% naturalnymi
(z aktualną datą przydatności do spożycia).
 

2. Klient będący osobą fizyczną, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Klient powinien złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz               z przesłaniem dowodu zakupu, bądź jego kopii na adres: lili.farm88@gmail.com, a następnie dokonać zwrotu towaru w nienaruszonym stanie na adres: LILI FARM Producent Naturalnej Karmy Dorota Groszkowska, Żurawniki 55, 21-007 Mełgiew, tel.668-535-897.

* Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był przechowywany w warunkach pogarszających jego właściwości (nasłonecznienie, zawilgocenie itp.), ani nie został zniszczony przez Klienta.


* Producent nie odbiera przesyłek ze zwrotami nadanymi przez Klienta z formą "płatność przy odbiorze".

 

3. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego produktu Klient zauważy brak zgodności towarów z umową [1]  ma prawo skorzystać z przysługujących mu uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta.
[1] Producent za brak zgodności towarów z umową uprawniające Klienta do reklamacji uważa:

- uszkodzenia mechaniczne opakowań powstałe nie z winy przewoźnika, jednak ujawnione od razu po rozpakowaniu przesyłki

- towar jest niezgodny z zamówieniem oraz 

- zanieczyszczenia biologiczne i fizyczne, a także zapleśnienie produktu ujawnione w okresie do 30 dni od chwili dostarczenia zamówienia)

4. Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym (do pobrania na stronie internetowej producenta http://www.lili-farm.pl) oraz z dowodem jego zakupu lub jego kopią na adres:
LILI FARM Producent Naturalnej Karmy Dorota Groszkowska, Żurawniki 55,     21-007 Mełgiew.

 

5. Rozpatrzenie reklamacji przez producenta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez producenta reklamowanego produktu.
 
6. Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, producent wymieni towar na nowy i odeśle na własny koszt.

Jeżeli wymiana towaru jest utrudniona, albo niemożliwa do zrealizowania wówczas klient ma prawo do złożenia oświadczenia o : 

- obniżeniu ceny- przy czym obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji, która będzie odpowiednia do zakresu spadku wartości towaru; 

- odstąpienia od umowy- zwrotu towaru. 

W przypadku odstąpienia od umowy producent zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  

7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji- przelewem na wskazane przez Klienta konto.

 

UWAGA: Przesyłka bez poprawnie wypełnionego formularza nie będzie traktowana jako zgłoszenie reklamacyjne!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl